Lekker winters: snijbiet of warmoes
Wij hebben een tijdje deel uit gemaakt van een C.S.A. , een boerderij waar we een oogstaandeel hadden en wekelijks zelf onze heerlijke bio groenten gingen oogsten. We aten toen echt met de seizoenen mee en niets van de groenten ging verloren. Zalig!
Lees artikel